maandag 19 maart 2007

Creatief weekendje

Dit weekend kwam mijn (knutsel)vriendin Monique logeren. Toen ze arriveerde zaterdagmorgen zijn we na een bakkie koffie met een stukje mon chou naar Venlo gereden, naar Special Memories, een prachtige scrapbookwinkel in Venlo, Monique was hier nog nooit geweest, de winkel is er nog niet zo lang. Ze keek haar ogen uit in deze prachtige, ruim opgezette scrapbookwinkel die óók nog eens heel erg goed gesorteerd is, wat een prachtig papier, stempels en embellishments! We hebben onze mandjes dan ook flink volgeladen (hoezo verslaafd ;-) )

Zondag hebben we de hele dag lekker gefreubeld. Monique heeft o.a. een superleuk geboortekaartje gemaakt en ik ben bezig geweest met een trianglekaart die ik morgen zal laten zien, moet nog foto's ervan maken.

Enige nadeel van zo'n weekend is dat het weer zo snel om is, voor je het weet is het alweer zondagavond. Maar verder is het aan te bevelen hoor, weekendje "quality time"!!

2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Hihi time flies when your having fun;-) Fijn dat jullie zo genoten hebben en nog lekker geshopt ook wat wil een mens nog meer:-D

Carmen zei

He Carin,
Ikzag je linkje bij Inge. Leuke blog (en linkjes;) ). Ik voeg je toe aan mijn blogje hoor!