zaterdag 26 september 2009

Bedankkaartje


Deze week moest ik voor allergieonderzoeken een aantal keren naar het Radboudziekenhuis Nijmegen. Gelukkig mocht ik bij mijn vriendin Ina blijven slapen, dat scheelde in elk geval weer heen en weer rijden. Natuurlijk hebben we het nuttige met het aangename verenigd en héérlijk zitten knutselen. Als bedankje heb ik een kaartje gemaakt voor Ina. Ook deze keer weer ingekleurd met de copic stiften.


Paper: Bazzill, My Mind's Eye
Stamps: Magnolia, Hero Arts (sentiment)
Embellishments: Nestabilities, charm, roses, retro flower punch EK Succes

23 opmerkingen:

sandra_w zei

Wat 'n schattig kaartje, Carin!

San x

Diana zei

prachtig kaartje Carin...en suc6 met de uitslagen !!

diana x

CraftyC zei

Your card is stunning and so beautifully coloured. A great scene
Clairex

Erna zei

Ziet er weer prachtig uit zoals gewoonlijk.
Ik heb hier een week zieken achter de rug en ik begin nu zelf geloof ik ook.
Groetjes ook aan Ina

Erna

Janny zei

hij is prachtiggg Carin!

**Inge** zei

Goedemorgen Ca, hartelijk gefeliciteeeerd met je verjaardag:-D

Ik hoop dat er wat duidelijkheid komt na deze testen...

Prachtige kaart!!!

Ing xOx

Je@net zei

Prachtig kaartje Carin!
Ik mag me volgende maand melden voor allergieonderzoek, ben benieuwd. Jij veel succes ermee hoor!

Heidie zei

prachtige kaart en ik hoop dat je nu wat duidelijkheid krijgt. En waarschijnlijk hebben wij elkaar gezien bij P&P. Misschien sta je nog wel op een foto die op mijn blog staat.

groetjes Heidie

simone zei

hartstikke mooie kaart.
lieve groetjes van Simone

Bernadet zei

schitterend Carin!!
Je bent toch niet ziek? Alweer een tijdje geleden dat je kaartjes geplaatst hebt.

Agitte Huberts zei

Wat een leuk kaartje zeg en wat een mooie kleuren.

Anil Rajanala zei

I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz answer back as I’m looking to create my own blog and would like to know where u got this from. cheers

Web hosting

Steve Finnell zei

you are invited to follow my blog

babar zei

The small house behind the tree look beautiful.
loyalty card printing
PVC cards

Car zei

Code of great

Infinity Wallpaper

Car zei

Nice blog

La vaginite

Car zei

good job

Hyundai

pinkertonjamesl zei

I like this type of creative card and i want try it and wish with that card in this Christmas.

Promosyon

Holyriver zei

Very nice blog.
Best wishes from Italy.

sandra zei

Wat een ontzettend lief kaartje,echt leuk !!

Fran Alonso zei

http://livetoforget.blogspot.com/
follow me

Body Armour zei

you have doing a great job i really appreciated your efforts and look forward to read more posts as for as Body Armor.

Brandy Jiang zei

FIFA 15 Coins,just take a look here Cheap Price FIFA 15 Coins,you will take fancy with this site all along. Welcome to buy FIFA Coins in our store through following: http://www.xyfifa.com/