donderdag 16 juli 2009

Card Art Kit juli

Een poosje geleden vroeg Carmen van Card Art me of ik lid wilde worden van haar Designteam. Daar hoefde ik niet lang over na te denken natuurlijk! Vorige week ontving ik mijn eerste Card Art Kit. Wát een mooi papier zat erin. Elke 'papierlijn' heeft zo z'n eigen stijl en dit is echt CosmoCricket-papier vind ik. Prachtige op elkaar afgestemde kleuren en motieven.


Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de label-nestabilities van Spellbinders. Behalve de kleine bloemetjes in het mandje komen verder alle materialen uit de Card Kit. De grote stempel is van Whiff of Joy, van het tekststempeltje 'tot gauw' weet ik de merknaam niet, die zat in een prachtig pakket dat ik van Carmen ontving, samen met nog een aantal andere hele leuke Nederlandse tekststempeltjes. De stempel is ingekleurd met copic markers.





Het ontwerp van dit kaartje heb ik van de website van Splitcoaststampers en is van Beate Johns. Een tutorial vind je ->hier<-
Ik heb het een klein beetje aangepast: omdat ik het trifold-kaartje wat aan de kleine kant vond, heb ik het nog een keer op een grotere kaart geplakt. De materialen komen wederom uit de Card Art Kit en ook het schattige 'ladybug-stempeltje' van High Hopes zijn te koop bij Card Art. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van Koh-I-noor potloden en reukloze terpentine om mijn stempeltje in te kleuren.

5 opmerkingen:

sandra_w zei

Woww! Schitterend kaarten heb je gemaakt met de kit, Carin!

San x

Janny zei

wat een schitterende creaties heb je gemaakt met de Card kit Carin

Jolanda zei

Super gave kaartjes Carin!

Je@net zei

Wat leuk Carin, gefeliciteerd hoor! Kaartjes zijn allemaal even leuk!
Fijne week!

Inge zei

Super mooie creaties weer Ca! De nederlandse tekstempels zijn van Stamping Bella, speciaal voor Card Art gemaakt;-)

En wat lees ik nu over je gezondheid? Alles wel okee?

Dikke knuff,
Inge xOx